Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
A reveure, quellegistes! - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: A reveure, quellegistes!  (Llegit 3249 cops) rss

Carlota Torrents

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1718
  • Creadora i webmàster del Què llegeixes (2008-2013)
    • Veure Perfil
A reveure, quellegistes!
« el: 27 de Juny de 2013, 02:06:24 »
Hola Quellegistes!

Sense principis no hi hauria finals, i avui jo poso punt i final a la meva col·laboració a un preciós projecte que va començar fa molt de temps, més de 6 anys, i que ara cal deixar.

Ho faig amb tristor perquè aquestes decisions no són fàcils. Un projecte amb vocació pública com aquest i que m'he fet sentit tan meu i amb tantes hores de dedicació no es deixa així com així, però la vida avança i cal deixar pas a altra gent, altres idees i altres maneres de fer.

Però ho deixo també contenta, amb la convicció satisfeta d’haver aixecat un projecte que alguns miraven amb escepticisme. Deixo el Què llegeixes enduent-me’n una immensa maleta d’excel·lents records i amb l'alegria de la bona notícia d'aquestes xifres rècord per un fòrum en català i de lectura, dues coses minoritàries i minoritzades.

Amb 5 anys hem fet el cim amb 15.000 usuaris i deixo embastada una aplicació per a mòbils que facilitarà el contagi quellegista a nous lectors, que facilitarà el seu accés des de qualsevol punt i augmentarà l’addicció a aquest espai d’encontre lector. ☺ Contagiem la lectura, contagiem-nos de lectura!

En la meva darrera carta, hi feia el balanç dels 5 anys i vaig agrair a una llarga llista de còmplices, el seu suport, ajuda i simpatia. Tot el que hi vaig dir llavors continua essent vàlid avui i des d’aquí només vull reiterar el meu agraïment a un equip excel·lent: Carles Briansó (el geni informàtic d’Antaviana), Gisela Herranz (àlies Rigoletta, la dinamitzadora més efectiva i endreçada), Raquel Loscos (àlies Briseida, acabada d’arribar però amb una energia i alegria incansables), Teresa Sanz (àlies Atzavara, sense la qual el QL no seria el que ha estat) i Anna Tamayo (àlies Beckett, la dinamitzadora més dolça i encantadora). I a tots vosaltres, en especial al “nucli dur” de cada un dels 3 fòrums. No cal que us anomeni, perquè ja sabeu qui sou: sou els incondicionals i tots els fòrums tenen un nucli dur imprescindible!

Mentre estem en l’impàs de canvi, teniu una gran responsabilitat: no deixar caure el que hem construït entre tots durant 5 anys i potser a estones us caldrà paciència perquè en processos de canvis no tot sempre va prou bé.

Bones lectures i bona sort!
Ens llegim!  :D

Vostra sempre, Admina (batejada com a Carlota Torrents)
« Darrera modificació: 27 de Juny de 2013, 08:28:52 per Carlota Torrents »

Roser1

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 992
    • Veure Perfil
Re:A reveure, quellegistes!
« Respondre #1 el: 27 de Juny de 2013, 05:15:03 »
Moltes gracies per tot el que has fet per la lectura i per nosaltres, Carlota. Et desitjo un futur ple d'exits com aquest projecte i, per part meva, et prometo no abandonar el QL. Estic segura que entre tots mantindrem el cor de cada forum bategant.
Ens llegirem,

Roser Caminals

Margalovi

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 390
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #2 el: 27 de Juny de 2013, 07:50:24 »
Oh! Fa pena veure marxar la gent que aprecies i que a sobre fan  tan bona feina. Espero que vagis on vagis siguis feliç i facis una cosa que t'agradi tant com això i que et produeixi tantes satisfaccions.
I no pateixis, que cuidarem el QLl. Però no desapareixeràs del tot, no? has de ser una quellegista més, encara que et disfessis sota un altre nom :-D
que vagi molt bé!

dubtes

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1209
  • Somnis
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 27 de Juny de 2013, 08:03:23 »
Només fa un any que sóc al QL?, però penso que has fet una feina fantàstica i et desitjo molta sort i que siguis feliç en els nous projectes.
Una abraçada virtual, molt forta!
Ssssst! Que no veus que estic llegint!

viu i llegeix

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2630
  • Somriu, que si llegeixes és que ets viu
    • Veure Perfil
    • Viu i llegeix
    • Correu
« Respondre #4 el: 27 de Juny de 2013, 08:58:08 »
punyeta, Admina, potser vindran altres maneres de fer, però la teva ens agradava molt. Esperem que l'impas sigui curt i qui agafi el carro sigui la meitat d'entusiasta, hi posi la meitat de mimo i cura,   s'estimi la meitat que tu els llibres i tracti els quellegistes amb la meitat de respecte. Nomes amb aquestes miquetes ja serà un conductor notable. La matricula d'honor te l'has guanyat tu.

Sempre dius que el quellegeixes el fem els quellegistes, d'acord, però una ment oberta i pencaire al davant que recull idees i suggerencies i tossudament les fa realitat ( la teva, esta clar, no?) ha estat l'autentic motor del nostre QL?, suposo que els nous
responsables ho tenen clar i sabran parar les orelles com ho has sabut fer tu.

No es exagerat dir que el Ql m'ha canviat la vida, gracies per la feina que hi has fet

Espero seguir-te llegint com a quellegista de base i retrobar- te a
les trobades bimensuals dels ploma.
Molta sort en els teus projectes i una forta abraçada

turmix

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2013
  • He fet un curs de lectura ràpida i he llegit Guerra i Pau en vint minuts. Parla de Rússia. (Woody Allen)
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 27 de Juny de 2013, 09:38:49 »
Oooooh!!!!!
Ara m´he posat molt trista!!!!!
Admina, tu ets no només la cara visible del QLl? sinó també la cara amable, pencaire, assenyada, que converteix els desitjos en aplicacions i els reptes en realitats!

Et trobarem molt i molt a faltar...i no segueixo perquè em poso "petita" com en diem a casa...

En fi, molta sort!!! ha estat un privilegi conèixer-te i una alegria compartir moments amb tu.

Seguirem llegint i escrivint i compartint i polemitzant...i sempre, sempre seràs l´ànima del QLl?

Una abraçada enorme!

marjorie

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 771
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 27 de Juny de 2013, 10:20:24 »
Molta sort en els nous projectes, Carlota!

petracedo

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 656
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 27 de Juny de 2013, 10:41:50 »
Fa poc que hi sóc però m'ha fet pena el teu comiat! Què et vagi molt bé! :'(
Solo sé que nada sé.

iluro

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 942
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 27 de Juny de 2013, 11:50:46 »
Òndia, inclús el comiat has fet bé!! :o
Sort que ho expliques amb aquest positivisme teu perquè jo em sento una mica orfe :-\ O com si m'hagués deixat una xicota amb la que he viscut grans moments >:(; no sé què és pitjor... però estic segur que ens deixes en bones mans  :D
La viu té raó amb que el QL el fem els quellegistes però no seria possible sense aquest petit gran equip que l'heu tirat endavant i l'heu fet créixer amb no poc esforç.
I no et preocupis per la nostra convicció i fidelitat. A mi el QL m'ha donat massa com per donar-li l'esquena o deixar-lo caure i, precisament perquè som una mica com una família, sé que no sóc l'únic que se sentirà així.
Mooooolta sort, mooooolta salut i a reveure per aquí amb moltes lectures :-*
La llibertat no és fer el que vulguis, és no haver de fer allò que volen els altres.

Margalovi

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 390
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #9 el: 27 de Juny de 2013, 12:34:04 »
No m'estranya --que et caiguin les llàgrimes i els mocs--, si ens passa als que no ens acomiadem, només d'anar llegint els missatges  :D  :D

Pobre de tu que no tornessis  ::). Com a quellegista de base seràs tant o més amable, pencaire, entusiasta i tots aquests adjectius preciosos que t'han anat dedicant per aquí.  ;)

Nordhoff

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1306
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 27 de Juny de 2013, 15:14:19 »
Benvolguda Carlota/Admina,
Com a quellegista de base des de fa cinc anys t'agraeixo de tot cor la teva dedicació i la de les altres persones que t'han fet costat durant tot el temps que has estat al capdavant del QL, fins i tot abans que comencés a funcionar.
Posar en marxa un projecte com el QL segur que ha estat molt difícil i que hi has esmerçat moltíssimes hores, però tingues ben clar que en som molts als que has ajudat a ser una mica més feliços, permetent-nos gaudir en companyia d'aquest plaer de la lectura que normalment és tan individual.
Estic totalment d'acord amb el que diu la Viu i llegeix sobre que el QL ens ha canviat un xic la nostra vida, i ho ha fet en positiu.
Moltes gràcies per tot i molta sort d'ara en endavant. Espero poder-te seguir trobant pel fòrum a la teva nova vessant d'usuària.
Tants llocs per visitar, tants llibres per llegir, tanta música per escoltar, i tan poc de temps que tenim.

turmix

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2013
  • He fet un curs de lectura ràpida i he llegit Guerra i Pau en vint minuts. Parla de Rússia. (Woody Allen)
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: 27 de Juny de 2013, 15:41:39 »
Això sí, Admina, ara no ens facis la gracieta de no identificar-te (ni que sigui una mica) quan tornis com a usuària...que almenys els "privilegiats" que t´hem conegut en directe, poguem seguir posant cara als teus comentaris!!! ;D

Gràcies per tot, bonica!

Carlota Torrents

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1718
  • Creadora i webmàster del Què llegeixes (2008-2013)
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 27 de Juny de 2013, 17:05:46 »
Ho heu aconseguit! Em cauen els mocs i les llàgrimes!  :'( :'(
Gràcies per les floretes, la meva animeta se'n ressent una micona, però em referé!  :-*

Potser deixaré passar uns dies de desconnexió però tornaré per disfrutar del Què llegeixes des de l'altre cantó. Sempre l'he vist, l'he pensat, l'he remenat des de la cuina, ser-ne una comensal més també em ve de gust!  :D

Carla

• Adult
  • Gat vell
  • *
  • Missatges: 4844
  • Res no és mesquí, ni cap hora és isarda.
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #13 el: 27 de Juny de 2013, 19:00:30 »
Les poques paraules que em quedaven les he deixades al peu de la notícia... :(

La Viu, en Nordhoff, l'Iluro.... ja diuen moltes coses que comparteixo totalment. El Ql? ens ha canviat la rutina dels dies, ens ha fet descobrir gent magnífica amb qui compartir la meravellosa vida dels llibres. Res no ha estat igual que abans d'entrar-hi per primera vegada. I tu en tens bona part de la responsabilitat. Moltes, moltes, moltes gràcies!!! Ja sé que el Ql? és obra d'un equip, però no hi ha equip que funcioni sense motor i tu n'ets una peça molt i molt important.

T'esprem a les trobades habituals (més o menys regades de cervesa, cafè o gintonics) a la platja, en una llibreria o allà on sigui. No hi faltis!!!  :-*

Margalidab

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 740
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: 27 de Juny de 2013, 19:22:20 »
Molta de sort en el futur i moltes de gràcies per haver sabut convertir aquest espai en un quelcom imprescindible de la meva vida.

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr