Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Busco la portada d'un llibre - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Busco la portada d'un llibre  (Llegit 1017 cops) rss

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 278
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
Busco la portada d'un llibre
« el: 20 de Desembre de 2013, 11:27:56 »
Hola!
Fa un mes aproximadament m'he posat entre cella i cella que totes les portades de la biblioteca estiguin col·locades. He creat un tema aquí:
http://ploma.quellegeixes.cat/forum/index.php?topic=11412.0
Busco les portades per Internet, però n'hi ha una que no la trobo. Es tracta del llibre titulat La memòria del silenci de Ramon Font, aquí hi ha l'enllaç a la fitxa:
http://ploma.quellegeixes.cat/llibres/fitxa/982
Algú te el llibre i tindria l'amabilitat d'escanejar-ne la portada i enviar-me-la?
Gràcies!
Un somriure,
Anaïs
“La meva afició a la lectura m’ajuda a ser puntual i comprensiva. Llegir és per mi una bona manera d’arribar a temps i no acabar emprenyada amb l’espera.”
Anaïs (20/02/14)

La Mentidera

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 801
    • Veure Perfil
Re:Busco la portada d'un llibre
« Respondre #1 el: 20 de Desembre de 2013, 20:13:54 »
No és per desanimar-te, Anaïs, però segons la fitxa del Ql només l'ha llegit un quellegista que m'imagino que deu ser el mateix que el va introduir a la biblioteca. Ja sé que a tu t'agrada això de les portades, però jo trobo potser seria més útil saber l'editorial, l'any de publicació... potser així seria més fàcil trobar les portades dels llibres que es fan difícils de trobar, no? Vull dir que es podria anar a la pàgina web de l'editorial en concret i buscar-los allí (o fins i tot escriure'ls).

Au, va, bona lectura!  ;)
Molt lluny d'aquí...

La Mentidera

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 20 de Desembre de 2013, 20:16:45 »
Ei, aquí la tens!

http://esperitdel31.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

(l'acabo de trobar posant "La memòria del silenci" font al cercador d'imatges de Google).
Molt lluny d'aquí...

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
« Respondre #3 el: 21 de Desembre de 2013, 08:25:29 »
Hola!
Doncs l'havia buscat, però sense posar les cometes al títol. Així que això depèn d'unes cometes...  :-[  Ja veig que encara no conec el senyor Google prou bé  ;)
Sí, ja vaig veure només un vot i m'ho vaig pensar, però l'autor ja no es connecta a QL? des de fa temps i no hagués servit de res enviar-li un missatge personal perquè no l'hagues vist. Per això vaig demanar ajuda. A partir d'ara utilitzaré els consells que m'has donat i buscaré entre cometes si veig que sense no em surt.
Moltes gràcies guapa, la deso a l'ordinador i la poso a la llista dels pendents per passar a l'equip del QL.
Un somriure,
Anaïs
“La meva afició a la lectura m’ajuda a ser puntual i comprensiva. Llegir és per mi una bona manera d’arribar a temps i no acabar emprenyada amb l’espera.”
Anaïs (20/02/14)

La Mentidera

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 21 de Desembre de 2013, 22:34:36 »
Hola Anaïs,

et responc aquí en lloc d'enviar-te un missatge personal per si de cas li interessa a algú més la informació del fil.

Sobre les cometes " ": per si vols trobar alguna expressió en concret. Per exemple, si poses La plaça del diamant el cercador busca totes les paraules soltes i et donarà vés a saber quants enllaços. Ara bé, si li poses les cometes "La plaça del diamant" et sortiran resultats referents a la novel·la en primer lloc i després a la pel·lícula.

El signe + si a més de la cerca que fas vols que his surti també un mot en concret. Per exemple:  "La plaça del diamant" +mapa et sortiran resultats sobre com arribar a la Plaça del diamant de Barcelona (res de novel·la o pel·li). Potser aquest exemple del mapa no és el millor perquè els cercadors ja tenen una eina per buscar mapes exclusivament, però en fi, espero que t'ajudi.

El signe - el pots posar quan vulguis restringir la cerca i excloure certs mots o camps del que busques. Per exemple: "La plaça del diamant" -Rodoreda et donarà com a resultat enllaços sobre la pel·lícula i no sobre el llibre.

Espero que et serveixi!

« Darrera modificació: 21 de Desembre de 2013, 22:38:08 per La Mentidera »
Molt lluny d'aquí...

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
« Respondre #5 el: 22 de Desembre de 2013, 17:25:12 »
Gràcies, ho tindré en compte!
Un somriure,
Anaïs
Anaïs (20/02/14)

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr