Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Curiositat - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Curiositat  (Llegit 1002 cops) rss

Vriská

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1956
  • Llegir. Un llibre a l'any, fa molt estrany. Un cada mes, poca cosa més. Llegir-ne un cada setmana, nomès enceta la gana. Seria un costum mes sa, endinsar-s'hi cada dia per dinar, esmorzar i sopar.
    • Veure Perfil
Curiositat
« el: 08 de Gener de 2014, 14:08:40 »
Hola Quellegistes. La biblioteca dle meu poble a passat aquest video que surt al Youtube.
Pels amants dels llibres que fan un cop una llibreria es tanca fins l'endemà??  ::) ::)

http://youtu.be/SKVcQnyEIT8

Espero que us agradi.
PD: No savia on posar-ho i he posat aquest nou apartat.
Els llibres tenen els mateixos enemics que l'home. El foc, l'humitat, els animals, el temps i el seu propi contingut.
De  Paul Valéry.

Nordhoff

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1306
    • Veure Perfil
Re:Curiositat
« Respondre #1 el: 16 de Gener de 2014, 15:53:59 »
Molt bo.  :D

Tants llocs per visitar, tants llibres per llegir, tanta música per escoltar, i tan poc de temps que tenim.

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 278
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
« Respondre #2 el: 20 de Gener de 2014, 01:32:52 »
Jajajaajajjajajaja, està molt ben trobat. Especialment entendridora he trobat la imatge del llibre petit llegint del gran.
Això sí, inquietant, m'he girat a veure si els meus llibres estaven esperant que marxés del despatx  ::)
Un somriure,
Anaïs
“La meva afició a la lectura m’ajuda a ser puntual i comprensiva. Llegir és per mi una bona manera d’arribar a temps i no acabar emprenyada amb l’espera.”
Anaïs (20/02/14)

Briseida

• Moderadors
  • Gat vell
  • Missatges: 1596
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 20 de Gener de 2014, 13:02:25 »
És fantàstic, Vriská!

Amb el teu permís m'ho enduc a un fil de Llapis on busquem imatges curioses de llibres! I ja que hi sóc... us deixo les seves en intercanvi! Les teniu AQUÍ! feu un cop d'ull, ja veureu com us sorprendran!! :D :D :D

« Darrera modificació: 27 de Gener de 2014, 09:58:31 per Briseida »

Vriská

• Adult
  • Gat vell
  • Llegir. Un llibre a l'any, fa molt estrany. Un cada mes, poca cosa més. Llegir-ne un cada setmana, nomès enceta la gana. Seria un costum mes sa, endinsar-s'hi cada dia per dinar, esmorzar i sopar.
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 26 de Gener de 2014, 20:21:31 »
I tant Briseida  :D :D :D. Endavant. Nomès que el que es posat per poder veure els de llapis no es veu  ??? ???. Potser falla avui nomès. Provarè demà a veure si no falla.
Els llibres tenen els mateixos enemics que l'home. El foc, l'humitat, els animals, el temps i el seu propi contingut.
De  Paul Valéry.

Briseida

• Moderadors
  • Gat vell
  • Missatges: 1596
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 27 de Gener de 2014, 10:00:14 »
Ostres, quin greu! A mi em funciona! Podeu provar aquest altre!
Espero que hi pogueu entrar! :) :) :)

Vriská

• Adult
  • Gat vell
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 27 de Gener de 2014, 11:28:10 »
Ara si!!! Gràcies. Molt macos també  ;).
De  Paul Valéry.

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 278
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
« Respondre #7 el: 05 de Juliol de 2014, 06:18:42 »
Hola!
Avui google ens ha tornat a posar als lectors doodle del dia, realment és ben cert que si estem concentrats pot ser que ni ens molesti el soroll  ::)
Anem a pams. Què és un doodle? Quan ens posem a la pàgina de google i aquell dia el títol es mou i fins i tot a vegades podem fer-lo moure nosaltres amb el ratolí.
Per si obriu aquest post un altre dia que no sigui el d'avui 5 de juliol i ja no sortirà el doodle que us dic a la pàgina principal de google, poseu al buscador d'Internet:
world cup 2014 #51
i us sortirà aquest doodle en què es veu una de les lletres de google que és un lector que "no sent" el soroll. O potser el sent i està a punt de cridar que parin, tot i que també se suposa que està en un camp de futbol  ;)
Abans he dit que "ens ha tornat a posar als lectors" perquè ja hi va haver un altre doodle encara més divertit, poseu al buscador d'Internet:
world cup 2014 #12
i us sortirà el doodle del 16 de maig, unes lletres de google fent la onada en el que sembla un camp de futbol i el lector que va al seu ritme  8)
Si voleu veure tots els doodles de google:
http://www.google.com/doodles/#archive
No, no tinc comissió per propaganda  ;D)
Apa, un somriure,
Anna Maria
“La meva afició a la lectura m’ajuda a ser puntual i comprensiva. Llegir és per mi una bona manera d’arribar a temps i no acabar emprenyada amb l’espera.”
Anaïs (20/02/14)

hiniare

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1491
    • Veure Perfil
    • La mano blanca de la luna
« Respondre #8 el: 06 de Juliol de 2014, 01:03:49 »
Ja ja ,es la mateixa lletra!
Hi ha algun infiltrat a Google a qui no li agrada el futbol.

Hi ha un altre apartat, "Curiositats", on en vam parlar:

http://ploma.quellegeixes.cat/forum/index.php?topic=3192.msg251852#msg251852
...relligat amb amor en un volum, allò que en l'univers es desfà en fulls

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr