Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Màrius Serra - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Màrius Serra  (Llegit 628 cops) rss

Anaïs

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 278
    • Veure Perfil
    • www.relatsencatala.cat
    • Correu
Màrius Serra
« el: 05 de Maig de 2014, 09:04:13 »
Hola!
De moment del Màrius Serra he llegit dos llibres. Quiet, on parla del seu fill que el vaig llegir ja fa temps, i ara acabo de llegir Plans de futur. Han estat dos encerts. Té una manera d'escriure senzilla però que a la vegada t'aporta moltes coses: coneixements, anècdotes, pinzellades... Tracta el tema de les discapacitats de forma fantàstica, ajudant a eliminar estereotips i prejudicis.
Un somriure,
Annaïs
“La meva afició a la lectura m’ajuda a ser puntual i comprensiva. Llegir és per mi una bona manera d’arribar a temps i no acabar emprenyada amb l’espera.”
Anaïs (20/02/14)

Nordhoff

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1306
    • Veure Perfil
Re:Màrius Serra
« Respondre #1 el: 05 de Maig de 2014, 15:20:11 »
Amb el Màrius Serra tinc ara un sentiment ambivalent. Ell com a persona em cau extraordinàriament bé, m'agraden els seus articles a la premsa, els seus mots encreuats i, durant molt de temps vaig seguir les seves recomanacions a la ràdio sobre llibres a llegir. Com a novel·lista no puc dir el mateix. He llegit tres obres seves: la primera va ser Contagi, de la que només recordo que és un recull de narracions, però no si em va agradar o no. Fa uns anys vaig llegir la novel·la Farsa i no em va agradar gens, però gens, gens, gens, de manera que vaig decidir no tornar a comprar cap novel·la seva. Fa uns mesos vaig guanyar Plans de futur gràcies al QL i sí que em va agradar bastant i li dono una bona puntuació, tot i que al principi em va costar una mica entrar-hi (potser per les reticències que encara tenia des Farsa).
Tants llocs per visitar, tants llibres per llegir, tanta música per escoltar, i tan poc de temps que tenim.

la iaia

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2996
    • Veure Perfil
Re:Màrius Serra
« Respondre #2 el: 05 de Maig de 2014, 20:52:01 »
Tens raó Nordhoff, Plans de futur és amb molta diferència la millor obra de Marius Serra, al menys per mi.....
Rés no és mesquí ni cap hora és isarda

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr