Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Re:Ja arriba la...Lectura Compartida de Fora de mi! - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Re:Ja arriba la...Lectura Compartida de Fora de mi!  (Llegit 1222 cops) rss

Hestia

• Infantil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 5
    • Veure Perfil
Re:Ja arriba la...Lectura Compartida de Fora de mi!
« el: 30 de Maig de 2014, 16:10:05 »
Fantàstic Samura! Confio amb tu! ;)
Jo m'estic llegint guies del llibre Fora de mi, entrevistes a l'autora, recopilant imatges... Per fer una LC ben distreta! Espero aconseguir-ho! ;D
Prepareu-vos per un llibre màgicament bo! ::)

#J666#

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2997
  • The lovely day
    • Veure Perfil
« Respondre #1 el: 04 de Juny de 2014, 13:13:23 »
CONTESTANT... ;)
En el llibre petit hi ha la bona sentència

Hestia

• Infantil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 5
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 06 de Juny de 2014, 19:56:57 »
Ho sento, vaig de bòlid! Però... aquí teniu més preguntes! ;)

Capítol 5:
En aquest capítol la Melody ens parla de la classe on va i dels seus companys de classe, tots amb alguna discapacitat però especials i diferents!
No cliqueu si no el voleu saber...
Es pot comprovar que la Melody no hi està massa còmoda a la classe H-5, però també és nota com en el fons aprecia els seus companys de classe!
Hi ha algun company que us hagi cridat l'atenció? Que n'opineu sobre la decoració de l'aula?
Criatures que, generalment, no fan cas de les criatures com jo.
Que heu pensat en llegir el tros que la Melody explica el comportament dels nens "normals"?

Capítol 6:
Ui! Aquí entra en escena la senyora Violet Valencia! Realment, una dona especial!
Que en penseu de la Violet? Us agrada com tracta a la Melody? Creieu que ni han gaires com ella en aquest món? Creieu que està ajudant positivament a la Melody?
Personalemnt, m'encanta aquesta senyora! És magífica! Vosaltres, que n'opineu? Comenteu tot allò que volgueu!

Capítol 7:
Aquest llibre narra una història dura, però hi han capítols en concrets que són més durs que d'altres. En aquest, podem veure que en aquest món no tothom és com la senyora Violet. I no tothom comprèn i sap tractar a la Melody...
En algun moment del llibre heu sentit llàstima, compasió o pena per la Melody?
L'escriptora del llibre, en una entrevista que li feien comentava:
Mentre escrivia la història, vaig insistir salvatgement en que ningú sentis pena per la Melody. Vaig intentar que fos un personatge inoblidable sense que ningú li tingués pena

Creieu que Sharon M. Draper ho ha aconseguit?

Comenteu el que us vingui de gust! Demà, més preguntes! ;)

#J666#

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr