Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Què estàs llegint, o que has acabat de llegir ara mateix. - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Què estàs llegint, o que has acabat de llegir ara mateix.  (Llegit 418486 cops) rss

Margalidab

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 740
    • Veure Perfil
Re:Què estàs llegint, o que has acabat de llegir ara mateix.
« Respondre #14205 el: 29 de Novembre de 2014, 13:47:16 »
Estic acabant Kafka a la Platja, una delícia. Crec que em mancarà alguna cosa quan hagi girat l'últim full.

Junt amb Crònica de l'ocell que dona corda al món, pel meu gust, son els millors llibres d'en Murakami amb diferència.
No he llegit la Crònica... però me l'apunto tot d'una per llegir-la en breu.

estrellada

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 907
  • llegir es viure
    • Veure Perfil
« Respondre #14206 el: 29 de Novembre de 2014, 18:51:50 »

disculpa Sens Xerif, volia dir La llibreria encantada, els mateixos protagonistes a la terra d'ell

He acabat la primera part de la trilogia de 1714 de l'Alfred Bosch i m'ha agradat força, aviam com continua la sèrie.
Per canviar molt de tema he començat La llibreria sobre rodes de Christopher Morley i de moment és deliciós.
Ja he acabat la Llibreria sobre rodes, es llegeix en un tres i no res, són menys de 150 pàgines molt entretingudes que fan augmentar l'amor pels llibres.
La continuació "la llibreria ambulant"
Si no vaig equivocat Estrellada es tracta del mateix títol, l'únic que d'edicions diferents.
Viu com si haguessis de morir demà,aprèn com si haguessis de viure sempre.
         Gandhi

Vriská

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1956
  • Llegir. Un llibre a l'any, fa molt estrany. Un cada mes, poca cosa més. Llegir-ne un cada setmana, nomès enceta la gana. Seria un costum mes sa, endinsar-s'hi cada dia per dinar, esmorzar i sopar.
    • Veure Perfil
« Respondre #14207 el: 30 de Novembre de 2014, 13:21:28 »
Em acavat "Deu oques blanques" de Bakker, Gerbrand .

Ara ja llegim "La vida era eso" de Carmen Amoraga.
Els llibres tenen els mateixos enemics que l'home. El foc, l'humitat, els animals, el temps i el seu propi contingut.
De  Paul Valéry.

clint

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2943
  • Alégrame el día
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #14208 el: 30 de Novembre de 2014, 14:16:18 »
He acabat Miguel Strogoff i no m'han quedat ganes d'encetar cap altre Verne. L'he trobat pesat i repetitiu.

petracedo

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 656
    • Veure Perfil
« Respondre #14209 el: 30 de Novembre de 2014, 16:51:46 »
Avui he acabat El Método del Cocodrilo de Di Giovanni i m'ha agradat molt com tots els altres. Amb el comissario Ricciardi em vaig quedar a mitges, espero que no passi igual amb aquest altre! >:( >:( >:(
Solo sé que nada sé.

Roser1

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 992
    • Veure Perfil
« Respondre #14210 el: 30 de Novembre de 2014, 19:14:55 »
He acabat Miguel Strogoff i no m'han quedat ganes d'encetar cap altre Verne. L'he trobat pesat i repetitiu.

A mi Verne em sembla un autor juvenil, no per la maduresa.

Musica

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 733
    • Veure Perfil
« Respondre #14211 el: 30 de Novembre de 2014, 21:59:53 »
Jo també estic llegint un Verne, La illa misteriosa, i de moment m'està avorrint, però miraré d'aguantar-lo una mica més, perquè si no, ja seria el cinquè llibre seguit que deixo a mitges (dos involuntàriament).

aracel-li

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2147
  • llegir ens fa lliures.
    • MSN Messenger - a.rieraferrer.@hotmail.com
    • Facebook
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #14212 el: 01 de Desembre de 2014, 08:23:24 »

A mi Verne em sembla un autor juvenil, no per la maduresa.
.

Estic amb tu, Roser. I un autor juvenil per a gent de la nostra edat. Els joves d'ara llegeixen Stefhanie Meyer, L.J.Smith,S.Collins, L. Oliver.......
No puc viure en un món on tu no hi siguis.

la iaia

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2996
    • Veure Perfil
« Respondre #14213 el: 01 de Desembre de 2014, 08:38:27 »
Jo també estic llegint un Verne, La illa misteriosa, i de moment m'està avorrint, però miraré d'aguantar-lo una mica més, perquè si no, ja seria el cinquè llibre seguit que deixo a mitges (dos involuntàriament).
Verne cal llegir-lo amb la mentalitat de 70 anys enrrera, i avui dia és molt difícil, això ens passa amb molts autors que han quedat desfassats. No s'em acudiria torna a llegir el meus estimats Salgari, ho Rafael Sabatini dels meus anys joves, m'estimo més guardar-ne el record.
Rés no és mesquí ni cap hora és isarda

Musica

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 733
    • Veure Perfil
« Respondre #14214 el: 01 de Desembre de 2014, 09:19:26 »
Sí, Iaia, tens força raó. Jo ja vaig voler posar-m'hi amb aquesta mentalitat, però tot i així em pensava que trobaria el llibre més entretingut pel que fa a l'aventura i més interessant pel que fa als aspectes científics.

Voltava per casa i em vaig decidir a agafar-lo perquè no feia gaire havia llegit un altre llibre juvenil que m'havia agradat força (El petit guineueta) i perquè la meva filla llegia una versió infantil de La volta al món en 80 dies, que és un llibre que trobo molt interessant, sense conèixe'l de primera mà. I l'impuls final va ser que aquí també parléssiu de Verne, però potser tampoc he començat amb un bon Verne.  :-\

martola

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 126
    • Veure Perfil
« Respondre #14215 el: 01 de Desembre de 2014, 10:45:08 »
Estic acabant Kafka a la Platja, una delícia. Crec que em mancarà alguna cosa quan hagi girat l'últim full.

Junt amb Crònica de l'ocell que dona corda al món, pel meu gust, son els millors llibres d'en Murakami amb diferència.
No he llegit la Crònica... però me l'apunto tot d'una per llegir-la en breu.
UMMMMMM totalment d'acord amb en Ricks, són potser els millors. La meva historia amb Murakami,és com una mena d'història d'amor. Em costava agafar res d'ell perquè no m'agrada la fantasia,ni la imaginació en la lectura, però Kafka a la platja, us ho dic, va ser un abans i un després per mi en mltes coses,una pasada,el recomano vivament i si a sobre el podeu llegar amb algú alhora és deliciós.
Jo tinc una mena d'espina amb "aFTER dARK" DE mURAKAMI, em va encantar, amés és curtet,però jo em vaig fer la meva versió, totalment subjectiva del que ens volia dir...esperaré a veure si algu em diu la seva.
"Aléjate de la sabiduría que no llora, de la filosofía que no ríe y de la grandeza que no se inclina ante los niños" (Kahlil Gibran)

martola

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
« Respondre #14216 el: 01 de Desembre de 2014, 10:52:30 »
Jo acabo d'acabar un recull dels millors contes de Tolstoi i bé són bells, són alegres i clar amb tot el transfons de la seva posición política i els seus pensaments darrera de una falsa sensació de simplicitat.Bonics i que són idonis per quan no està un per grans complicacions ,per llibres erudits,una brisa bella.
Acabo de acabar el "pit-roig" del meu adorat Jo Nesbo,jo vaig enrera ,com a la biblio estaba tot esgotat d'ell,prestat, vaig començar pel ninot de neu i cap avall i ara el primer, ja,ja,ja.
Com sempre impressionant.Però he decidit una cosa, guardaré aquests totxos que enganxen com un super-glue i que m'encanten per l'estiu,perquè llavors hi dedico un temps massa gran i a més en perdo per petites obres,...coses meves!!!

Martola
"Aléjate de la sabiduría que no llora, de la filosofía que no ríe y de la grandeza que no se inclina ante los niños" (Kahlil Gibran)

martola

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
« Respondre #14217 el: 01 de Desembre de 2014, 10:56:43 »
UI, acabo que feia diez que no entrava i estic pesadeta ara, he llegit "Divorcio en Buda" de Sándor Márai,el meu hongarés prodigios després d'anar a veure al teatre "El último encuentro" al Romea.
Aquest llibre "divorcio en Buda" és una autèntica pasada, en la part de grmàtica, de vocabulari, però el que es va deduint entre linees, el momento històric ple de simbolismes, és magnífica, per mi un 10,cosa que ja em costa.

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr