Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Arturo Pérez-Reverte - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Arturo Pérez-Reverte  (Llegit 3899 cops) rss

Botika

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 911
    • Veure Perfil
    • Correu
Arturo Pérez-Reverte
« el: 16 de Juny de 2008, 19:50:57 »
Per les opinions que he anat veient per aquí, hi ha de tot sobre Pérez-Reverte.
Particularment, la meva favorita és "La piel del tambor", i també m'agraden les del capitán Alatriste. "El club Dumas" la vaig trobar força entretinguda,i en canvi, no he pogut amb "El pintor de batallas", va ser qüestió de molta força de voluntat poder-la acabar.

Ilea

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Arturo Pérez-Reverte
« Respondre #1 el: 16 de Juny de 2008, 20:21:39 »
A mi El club Dumas em va agradar també... he de dir que primer havia vist la pel·lícula que havien fet sobre el llibre i com que em va agradar me'l vaig llegir... i crec que em quedo amb el llibre per molt Jonhy Depp que hi hagi a la pantalla! ::)

Pel que fa a El capitán Alatriste... no ho he aconseguit mai i mira que ho he intentat vegades... :-X

giralluna

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 3261
  • Els somnis són com les estrelles, ens fan aixecar el cap
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 16 de Juny de 2008, 21:19:17 »
Oh! No sabia que hi havia la pel.lícula d'El club Dumas amb en Jonhy Depp. Em va agradar força el llibre i m'han vingut força ganes de veure la peli. Merci pel comentari

Ilea

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #3 el: 16 de Juny de 2008, 21:36:35 »
Doncs sí que hi ha pel·lícula, tot i que canvia moltíííííssimes coses del llibre, així com el títol, que és Las nueve puertas, per si la vols buscar :D

Botika

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #4 el: 16 de Juny de 2008, 22:50:30 »
Sí, jo vaig veure la peli molt després d'haver llegit el llibre, i com acostuma a passar, el llibre és molt millor, com dius, per molt Johnny Deep que hi hagi.

vallenca

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 356
  • perdre la paciencia és perdre la batalla
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 16 de Juny de 2008, 22:57:43 »
Molt d'acord amb tu Botika... La piel del Tambor, és també la meva predilecta. El capellà, en Lorenzo, es fa enamorar  ::)  amb El pintor de Batallas, vaig haver de fer un esforç per acabar-lo, per la meva mania de no voler deixar llibres a mitges... ufff... quin descans quan arribes al final

Mabet

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 625
  • Mai no es llegeix prou encara que es llegeixi massa. (Manuel de Pedrolo)
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 18 de Juny de 2008, 09:27:12 »
Només he llegit "El Capitán Alatriste" y "El pintor de batallas", el primer em va passar sense pena ni gloria, encara que, mira, en aquest cas la peli sí que em va agradar, era fidel al llibre per mi. El pintor de batallas, trobo que es un llibre difícil, gens àgil, enrevessat i que costa de llegir. També vaig fer una alè quan el vaig acabar.

giralluna

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 3261
  • Els somnis són com les estrelles, ens fan aixecar el cap
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 19 de Juny de 2008, 21:13:58 »
Vaig estar fa quatre anys a la presentació de Cabo Trafalgar amb l'autor, i em va agradar. La veritat és que quan sento alguna tertúlia parlant de llibres ho deuen saber fer molt bé perquè gairebé sempre m'entussiasmen, però després moltes vegades tinc decepcions. Aquest no el vaig llegir, perquè no és gaire el meu estil, però el vaig regalar a una persona adequada pel tema. 

Botika

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #8 el: 19 de Juny de 2008, 23:45:06 »
Vaig estar fa quatre anys a la presentació de Cabo Trafalgar amb l'autor, i em va agradar. La veritat és que quan sento alguna tertúlia parlant de llibres ho deuen saber fer molt bé perquè gairebé sempre m'entussiasmen, però després moltes vegades tinc decepcions. Aquest no el vaig llegir, perquè no és gaire el meu estil, però el vaig regalar a una persona adequada pel tema. 
Jo sí que l'he llegit, em va agradar, però sempre em passa que aquest home sap molt de navegació i jo no entenc gens ni mica i em perdo amb la terminologia nàutica.

moserr

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 129
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 11 de Juliol de 2008, 08:29:29 »
A mi em va agradar la piel del tambor, les del capitan alatriste, malgrat la ultima em va costar un xic més, però no vaig poder amb la Carta Esferica!!
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Morera

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 498
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 11 de Juliol de 2008, 09:46:49 »
només he llegit El pintor de batallas,em va costar d'acabar. Una mica pretenciós, només em va realment enganxar una mica una tercera part del llibre... Evidentment no n'he llegit cap més

Botika

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #11 el: 11 de Juliol de 2008, 15:36:59 »
només he llegit El pintor de batallas,em va costar d'acabar. Una mica pretenciós, només em va realment enganxar una mica una tercera part del llibre... Evidentment no n'he llegit cap més
Tens molta raó, però si t'animes prova amb La piel del tambor, pel meu gust el millor.

mestel

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 696
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 14 de Juliol de 2008, 12:05:18 »
M´He llegit el capitan Alatriste i com a génere d'aventures crec que està molt bé. El club Dumas, La piel del tambor, la carta esférica, la tabla de Flandes i el Maestro de esgrima són novel.les amb una trama amb molta intriga i que em van enganxar de seguida.També he llegit d'aquest autor un relat una mica més curt que es diu "Un asunto de honor" i un altre llibre molt diferent a tots "Territorio comanche" basada en les vivències de l'autor com a corresponsal de guerra.
Ah¡ la pel.lícula amb Jony Deep comença bé però la distorsionen massa al final.

Botika

• Adult
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #13 el: 16 de Juny de 2010, 09:39:33 »
Ahir vaig acabar "El asedio", algú més l'ha llegit?

De totes les que he llegit d'aquest autor (que són unes quantes) és una de les que més m'ha agradat, m'ha sorprés positivament, les últimes que havia publicat no m'havien agradat gaire.

Podium

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 338
  • Independència o rendició. (Jordi Pujol)
    • Veure Perfil
    • Bloc de butxaca
    • Correu
« Respondre #14 el: 01 de Juliol de 2011, 18:12:17 »
Incorporo aquest autor, al club d'escriptors, que per diferents raons, no penso llegir cap llibre.

Arturo, benvingut al club !!!
Jo només sé, que no sé res.

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr