Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Entre setembre i octubre... Tirant - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Entre setembre i octubre... Tirant  (Llegit 1972 cops) rss

hiniare

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1491
    • Veure Perfil
    • La mano blanca de la luna
Re:Entre setembre i octubre...
« Respondre #30 el: 04 de Febrer de 2014, 18:46:27 »
En el meu cas, des que he començat a estudiar, totes les èpoques son males.

Ara mateix tinc temps lliure, i no hi ha cap lectura programada. Es farà una al març, just quan començaré el semestre, o sigui que ja la descarto.

En el cas de "L'edat de la innocència", la podria fer al juliol, però si es fa al juny, estaré en plena temporada d'exàmens. Depèn de la feina que tingui, tenint en compte que l'he llegida moltes vegades, potser podré participar o potser no.

I si el Tirant es comença al setembre, em podré afegir, però quan arribem a l'octubre ja veurem si puc continuar. Per participar a qualsevol lectura conjunta ara he de fer un gran esforç, depèn de les ganes que tingui. Amb el Tirant en tinc moltes.
...relligat amb amor en un volum, allò que en l'univers es desfà en fulls

Botika

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 911
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Entre setembre i octubre... Tirant
« Respondre #31 el: 16 de Febrer de 2014, 13:18:57 »
Intentaré apuntar-me però no prometo res, ja m'agradaria seguir la lectura compartida d'un llibre que si no fos així no llegiria. Estaré al cas de novetats.
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2014, 11:04:35 per Ester F. Matalí »

Ester F. Matalí

• Moderadorb
  • Avesat
  • Missatges: 886
  • Entre llibres, una lectora més.
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Entre setembre i octubre...
« Respondre #32 el: 18 de Febrer de 2014, 11:18:06 »

D'aquí al setembre ja veurem, a més, per a mi és mala època de l'any i estic entrant en un procès de reflexió sobre per què, jo que no deixo gairebé mai un llibre, he deixat dos lectures compartides que em feien especial il.lusió. Dinamitzar fòrum virtuals, segons la meva experiència professional, és difícil i tenen un esperit molt fràgil. A mi, em frustra especialment deixar llibres i sí són  lectures compartides encara més.
    És més, de moment, em preocupa més que -a diferència dels altres cursos que porto aquí- encara no tenim decidit el calendari de lectures. Potser que ens hi posem, oi?

El calendari l'heu anat proposant vosaltres, Gioconda, i de moment el tenim força perfilat.

Rrrrecapitulem!!

Al febrer, si no m'erro, vas proposar Pedrolo, oi? Vam dir de fer-lo just abans o just després de Tirant. Llavors no vam concretar res perquè semblava que no hi havia prou consens per llegir el clàssic, de manera que vam tornar a deixar-lo per la tardor d'enguany.

Igualment, fixeu-vos que ja tenim molta teca!!! El març amb L'altra i el veí de dalt com a moderador. Tenim la proposta de Pedrolo que traslladem a l'abril, doncs. Tenim el maig amb Montserrat Roig (estem entre L'agulla daurada i El temps de les cireres).  I al juny tenim L'edat de la innocència', amb en Bill i la Roser. Quedarien el juliol i llavors, al setembre, Tirant (ho aconseguirem?).

Obriré carpetes per cadascuna de les propostes. A veure si els lectors comencen a animar-se i apuntar-s'hi, ara que ja estem més tranquils, sense festes pel mig!

Ens llegim!
Seguiu-nos a FB i a TwT!
https://www.facebook.com/quellegeixes
https://twitter.com/quellegeixes
"No menyspreéssiu mai la persistència dels pescadors de canya. " Joan Salvat-Papasseit

gioconda

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2555
  • "A más cómo menos por qué? J. Wagensberg
    • Veure Perfil
« Respondre #33 el: 18 de Febrer de 2014, 12:06:29 »

Hola a tothom:

Jo vaig recollir el debat sobre Pedrolo d'alguns fils i vaig suggerir fer la lectura, però també vaig dir que no podia moderar-la. Com l'interès sembla que segueix però ningú s'ofereix a moderar-la, ja ho faré jo sense cap problema però -tal i com he apuntat- al maig/juny així tinc temps d'escollir obra i preparar la moderació. D'altra manera m'és absolutament impossible. Així crec que la Carla proposava Montserrat Roig per l'abril.
     Pel que fa al Tirant i al calendari, a finals del curs passat (abans d'aquests canvis institucionals) ja vàrem incloure'l pel març d'aquest any i no sabíem si fer-ho amb moderació experta o no, per tant, ho teníem planificat. El que no hem fet aquest curs i és el que jo vaig percebre, és decidir, al setembre-octubre què llegíem fins al juliol-agost. si no m'equivoco ho fèiem així per a que tothom pogués trobar els llibres i organitzar-se. De la mateixa manera que acostumen a trobar-nos cada més i mig, desprès de la lectura pertinent. I, si no m'equivoco, llegim poques novetats per a que tothom tingui el màxim accés al llibre amb el mínim cost i més en temps de crisi econòmica. Vaja crec que la cosa anava així... Sinó que els ql? més antics ho rectifiquin.
     Sembla que ja hem agafat l'impuls i hem articul·lat el calendari. Només us repeteixo que jo no puc preparar Pedrolo per abans del maig-juny.
      Ara només ens falta pensar quan ens trobem per parlar de La lletra escarlata encara que ho haurem de fer sense el Bill i la Roser.
      Ens llegim!
La joventut és com un formatge de Gruyere, està plena de forats.

Ester F. Matalí

• Moderadorb
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #34 el: 18 de Febrer de 2014, 12:21:21 »
Bé! Així comptem amb tu per la moderació de Pedrolo, perfecte! La cosa és que, llavors, si no pots fins el maig-juny... ens coincideixen Montserrat Roig i Pedrolo? Què podem fer, en aquest cas?
Seguiu-nos a FB i a TwT!
"No menyspreéssiu mai la persistència dels pescadors de canya. " Joan Salvat-Papasseit

viu i llegeix

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2630
  • Somriu, que si llegeixes és que ets viu
    • Veure Perfil
    • Viu i llegeix
    • Correu
« Respondre #35 el: 18 de Febrer de 2014, 14:43:49 »
De bon començament la Carla va proposar Montserrat Roig per l'abril i la Gioconda va proposar Pedrolo per maig/juny... per tant no hi ha problema, no?

Ester F. Matalí

• Moderadorb
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #36 el: 18 de Febrer de 2014, 19:39:03 »
De bon començament la Carla va proposar Montserrat Roig per l'abril i la Gioconda va proposar Pedrolo per maig/juny... per tant no hi ha problema, no?

Em devia haver mal fixat. En algun lloc vaig llegir maig i em vaig embolicar. Per això demanava ajut! Tot esmenat, gràcies de nou i perdoneu! Tenim un calendari que fa molt de goig!
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2014, 19:53:45 per Ester F. Matalí »
Seguiu-nos a FB i a TwT!

Carla

• Adult
  • Gat vell
  • *
  • Missatges: 4844
  • Res no és mesquí, ni cap hora és isarda.
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #37 el: 19 de Febrer de 2014, 20:12:39 »
M'apunto al Tirant que és un llibre que m'ha fet passar-ho molt bé cada vegada que l'he llegit (i en són unes quantes). Em penso que ja ho havia dit, però per si de cas, ho ratifico.

cala trons

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1975
  • Llibres, camins i dies ens donen sabiduries
    • Veure Perfil
« Respondre #38 el: 19 de Febrer de 2014, 20:20:55 »
Jo també m'apunto al Tirant, ja fa molts dies que s'espera a l'estanteria.

Bemba

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 47
    • Twitter
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #39 el: 19 de Febrer de 2014, 21:29:38 »
M'afegeixo a la lectura del Tirant!

És el llibre que més vegades he llegit però haig de confessar que ja fa uns quants anys d'aquestes lectures i que va ser sempre en l'edició juvenil  ;D

Ester F. Matalí

• Moderadorb
  • Avesat
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #40 el: 20 de Febrer de 2014, 08:42:13 »
Perfecte, Bemba! T'apuntem a la llista que recupero de l'inici del fil:

Bemba
cala trons
Carla
Hiniare
Margalida
lilacwine
TRACS
Gelidenc
Mequinensa
la iaia
vainte
jgonzalez
Musica,
Gioconda
Turmix (amb interrogant)
Iluro

Us mantindrem informats, més endavant, de qui en serà el moderador/a. Esperem que el gaudim molt, tant el llibre com la lectura.

Si em deixo algú o m'equivoco, com sempre dic, aviseu-me i ho esmeno de sssseguida.

Gràcies!
« Darrera modificació: 20 de Febrer de 2014, 08:55:02 per Ester F. Matalí »
Seguiu-nos a FB i a TwT!

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr