Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
El clan de l'ós de les cavernes - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: El clan de l'ós de les cavernes  (Llegit 2787 cops) rss

Beltran

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 13
    • Veure Perfil
    • Correu
El clan de l'ós de les cavernes
« el: 25 de Abril de 2008, 08:14:27 »
M`estic llegint " El clan del Oso cavernario" de Jean M. Auel, es la primera novela de la saga " Los hijos de la tierra".
M`està agradant força ja que trobo que explica molt bé com era la vida dels Cro-magnon i els Neandertals.
Tot i així se m`està fent massa dur, la protagonista passa per mil i una penúries...

Beltrán
« Darrera modificació: 06 de Setembre de 2012, 23:21:32 per Beckett »

lm

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: EL CLAN DEL OSO CAVERNARIO
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2008, 23:56:06 »
Jo els vaig llegir tots fa temps i sí que el primer es fa una mica dur al començament, però després veuràs que hi entres i ja és més planer, no desisteixis perquè el millor de tots per a mi és el tercer llibre, (que és alguna cosa dels mamuts, no recordo el títol exacte)

Llegeix i disfruta.

mam

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 35
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 27 de Abril de 2008, 16:32:17 »
Jo també me'ls he llegit tots fa temps i la veritat és que van agradar-me molt. Sí que és cert que de vegades tens la sensació que la pobra protagonista les està passant molt magres, que tot li surt malament, però no sempre, a mida que la novel.la va avançant també li passen coses bones.Per a mi els millors el segon i el tercer de la saga, el pitjor, el darrer.

Faust

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 2
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #3 el: 30 de Abril de 2008, 19:30:43 »
Hem va agar molt aquest llibre. I si creus que ho pasa malament cotinua llegint....

Beltran

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2008, 13:08:36 »
Bueno, ja l`he acabat. M`ha agradat força ja que trobo que aconsegueix explicar molt bé les relacions entre els protagonistes dels clans.
Tot i que clar... com vaig dir al primer missatge, osti ! pobre Ayla... com les passa...
Ara vull canviar una mica de temàtica de lectura i més endevant em llegiré el que segueix!
Salutacions

Beltran

piguetes

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 5
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2008, 18:37:04 »
Doncs jo passo pel tercer i se m'està fent força pesat... no sé, en part ara ja l'Ayla ho sap fer tot, tot li va bé i ha fet uns grans invents... no acaba de passar res... m'està costant acabar-lo

Sandra

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 15
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #6 el: 02 de Maig de 2008, 02:05:51 »
Hola a tots/es!!

Jo nomes nomes m'he llegit el primer de la saga, i la veritat es que em va costar una mica..potser hi ha massa descripcions. Pero tambè es cert que una vegada que vas entrant en la història es va mes lleuger de llegir i disfrutes mes. Ara tinc ganes de llegir els darrers llibres a veure que tal. Ja us ho explicare!

Salutacions

piguetes

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 02 de Maig de 2008, 21:04:47 »
Exacte. Estic dacord amb tu! precisament el que em va sobrar sobretot al primer, va ser les descripcions. L'argument és una sort que enganxa molt, però conxo! fins que no hi arribes...

Sandra

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 15
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2008, 22:50:06 »
Així doncs...hem recomanes els altres dos llibres?

malvina

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 10
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #9 el: 04 de Maig de 2008, 17:54:54 »
Jo vaig llegir ja fa anys tota la saga i recorde com em van agradar. Són llibres dels que estàs dessitjant acabar el que estás fent per tal de agarrar-los una estoneta. Enganxen molt.

Per a mi, el segon és un dels que més enganxa, i potser "Las llanuras del trànsito" siga el que em va ressultar més pesat.

cgiro

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 43
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 04 de Maig de 2008, 18:41:18 »
Fa molt temps vaig llegir El clan del oso cavernario i em va costar molt enganxar.me, però desprès em va agradar haver lo llegit, però per mi puc dir que no es un llibre imprescindible.

piguetes

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: 04 de Maig de 2008, 21:23:21 »
Personalment crec que el primer és del tot recomanable, si es té precisament aquesta paciència per a arribar a que comencin a passar coses... el segon està bé, passable, està bé el fet de que vas llegint i llegint perquè saps què passarà i tarda molt a que arribi.... i ja dic, jo estic pel tercer i em sembla que aquí em quedaré i no sé ni tan sols si l'acabaré...

Yitzak

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 130
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #12 el: 07 de Maig de 2008, 16:14:28 »
Doncs tinc de llegir el darrer (no he llegit cap abans) "els refugis de pedra" i ´´es molt pessat, son vuit-centes pàgines!, i sembla que no hagi de passar res, a més veig que sinó s'ha llegit els d'avans, ajuda a anar perdut. És molt pessat, de veras, costa asimilar els detalls que exposa l'autora amb el que saps (el que es pot saber) de la prehistòria.
Ho sento, aquest ha estat per mi, "aigua" 8)

mam

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 35
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: 08 de Maig de 2008, 11:30:16 »
Doncs tinc de llegir el darrer (no he llegit cap abans) "els refugis de pedra" i ´´es molt pessat, son vuit-centes pàgines!, i sembla que no hagi de passar res, a més veig que sinó s'ha llegit els d'avans, ajuda a anar perdut. És molt pessat, de veras, costa asimilar els detalls que exposa l'autora amb el que saps (el que es pot saber) de la prehistòria.
Ho sento, aquest ha estat per mi, "aigua" 8)

A mi el darrer es el que menys em va agradar. T'aconsello el primer.

marta73

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 44
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: 08 de Maig de 2008, 14:41:40 »
Hola!
a mi em va agradar molt el primer i el tercer, segon i quart també perquè segueixen la història. I amb el 5é encara no he gosat. El primer el vaig llegir en català i em va resultar complicat de seguir pel vocabulari, una mica nivell D, ja m'enteneu.
Jo els recomano, és una saga mot interessant i toca un tema molt complicat. Per mi era molt desconegut i fins i tot poc atractiu però les descripcions ajuden molt a situar-se.
No deixem de jugar perquè ens fem grans, ens fem grans perquè deixem de jugar

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr