Escaleta, que ha passat amb la escala, està molt lluminosa, com l'estiu?
Sí Escaleta....que ja has encès la foguera tu? Creia que ens havíem d´esperar al 23!!!! 
Teniu raó, l'estiu se m'ha escolat a l'avatar, anticipadament. Ja m'ho va fer veure
Chauchat no fa gaire. Estic revisant tots els racons per poder trobar l'escletxa i poder-la apedaçar, mentrestant la cosa s'està esbojarrant i no tinc altre remei que posar-me taps a les orelles. Ara la vista és esplèndida, potser una mica aparatosa, espectacular, però esplèndida.
Bona nit i bona revetlla si no ens veiem abans.
Per cert,
davies, sobre
La reina... i de fet tota la trilogia i les que puguin aparèixer, sempre des de la vessant de les ocurrències, trobo que, si per una banda, el format novel·la ha permès a un periodista com Larsson fer-nos arribar una realitat observada per ell, per l'altra, aquest mateix format, novel·la, pot fer que a tot aquell que li interessi argumenti que tot això, de fet, és una novel·la (la imaginació, invencions, d'un autor). La novel·la molt sovint s'interpreta sense fonaments, oi? Sobretot si no l'acompanyen les paraules:
basada en fets reals, quan moltes ho podrien dur encara que no fos veritat.
No sé si m'he explicat. Que no sigui que la sortida (novel·la) es converteixi en un cul-de-sac. Finalment, resultarà simplement una novel·la que entreté i prou.