Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Des que soc quellegista........ - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Des que soc quellegista........  (Llegit 20863 cops) rss

escaleta

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 550
  • Des de la Terra el cercle més recte... l'Horitzó
    • Veure Perfil
Re: Des que soc quellegista........
« Respondre #15 el: 15 de Desembre de 2009, 19:03:47 »
... sóc més o menys com una oruga teixint el capoll perquè intueix que alguna n'ha de passar i, ja se sap, una flor no fa per mi.

Doncs això, que disposo d'un altaveu amb bon to on esbravar-me, tímid com sóc.
v a c o m v a

Carla

• Adult
  • Gat vell
  • *
  • Missatges: 4844
  • Res no és mesquí, ni cap hora és isarda.
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #16 el: 15 de Desembre de 2009, 19:24:44 »
... no llegeixo més (ja sabeu que devoro  ::)), però llegeixo millor, gràcies a la garantia de les vostres recomanacions i a les lectures col·lectives.

Puc parlar de llibres amb gent que m'entén i que comparteix aquest plaer amb mi, meravellosa millora vital.   :-*

Em passo hores a internet, de manera que els meus fills n'han perdut l'exclusiva.  :D

I, last but not least, he conegut una colla de gent esplèndida que ja són vells amics meus.  :D :-*

Ziggy, no t'ho pensis més! has de venir a la propera trobada, així posaràs cara als nicks i nosaltres també tindrem el plaer de conèixer-te.  ;)

midori

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 698
  • "Tothom sap què és, però ningú sap què pot arribar a ser" William Shakespeare
    • Veure Perfil
    • racons, somnis i colors
« Respondre #17 el: 15 de Desembre de 2009, 20:07:18 »
Des que sóc quellegista llegeixo el doble i millors llibres, gràcies a les vostres recomanacions. He descobert molts autors i en llegeixo més de catalans. Faig lectures compartides, que no ho havia fet mai i és una experiència molt enriquidora. A més, he descobert una pila de jocs intel·ligents i us he descobert a tots vosaltres. Des que sóc quellegista visc enganxada a aquesta pàgina, la meva biblioteca ha augmentat de manera preocupant (ja no me n'hi caben més), la llista de pendents fa por de veure i a casa meva pensen que començo a ser rareta. Gràcies a tots per col·laborar a fer-me una mica més feliç.  :-*

jana

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 851
  • //si vols ser feliç, sigues el teu millor amic.
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #18 el: 15 de Desembre de 2009, 21:07:54 »
Des que sóc quellegista llegeixo millors llibres. Abans moltes vegades anava a la biblioteca i els agafa per intuició, tenia molts desenganys.

Però el millor de tot és poder compartit amb vosaltres. Saber que hi ha un munt de persones lletraferides, amb les quals em trobo la mar de gust.

I el cuquet de respondre la súperpregunta cada primer de mes, és un plaer incomparable.

Estic molt contenta de participar en el QL i en faig tanta propaganda com puc.
ViUrE i SoMrIuRe...*

rocamora

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 290
  • La sardana es la dansa mes bella de totes les danses que es fan i es desfan
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #19 el: 16 de Desembre de 2009, 11:48:38 »
Des que soc quellegista també llegeixo molt més, voldria atrapar a les campeones de la lectura, encare que em queda molt per aconsseguir-ho.
També disfruto molt amb el posa'm a prova i la superpregunta.

El que no faig gaire es escriure missatges no ting gaire "rotllo". Però m'agrada molt llegirvos.  :-* :-*

giralluna

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 3261
  • Els somnis són com les estrelles, ens fan aixecar el cap
    • Veure Perfil
« Respondre #20 el: 16 de Desembre de 2009, 15:54:23 »
 :) m'agrada molt llegir tot el que dieu, sentiu, opineu, expresseu  :)
i ara mateix de bona gana us faria una gran abraçada que us encabís a tots  :-* amics virtuals

la iaia

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2996
    • Veure Perfil
« Respondre #21 el: 16 de Desembre de 2009, 19:53:06 »
Des que soc quellegista ha disminuit el meu pressupost de perfumeria, de perruqueria...i ha augmentat considerablement el de llibres, Abans ja era una "devoradora" de llibres i acotumava a llegir-ne tres o quatre per mes, però ara es terriblement descomunal,  en aquest moment n'hi ha cinc damunt de la meva taula en espera, a més he conegut autors nous i un munt d'amics i amigues amb qui parlar cada dia.
Jo també us envio una abraçada!
Rés no és mesquí ni cap hora és isarda

Botika

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 911
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #22 el: 17 de Desembre de 2009, 11:08:07 »
des que soc quellegista
* m'he guanyat el malnom de "friki quellegista" per part dels meus fills  :P

;D A mi també m'ha passat això!!!
Però m'és igual, si ser friki és això, encantada!!!
Jo llegeixo més o menys com abans, però he descobert escriptors que desconeixia, llibres molt interessants que mai hagués llegit, he après molt, he pogut parlar de llibres com mai amb molta gent maquíssima (els quellegistes, clar), i he tingut la sort de conéixer alguns d'ells.
Salut i llibres per tothom!!!

Atzavara

• Moderadors
  • Gat vell
  • Missatges: 1239
    • Veure Perfil
« Respondre #23 el: 17 de Desembre de 2009, 12:04:22 »
I tant! I tant! Cada dia que hi entro veig que QL n'està ple de Frikis Quellegistes! ;D

Com ens agrada llegir aquests comentaris! és un plaer veure que s'estan acomplint els objectius del QL i que cada dia hi ha més quellegistes entusiastes amb ganes de llegir, escriure i compartir! :D

L'equip del QL està molt content de la participació i el funcionament del fòrum, i tenim clar que el QL és gràcies a vosaltres que l'enriquiu amb els vostres comentaris i que ens ajudeu dia a dia a millorar-lo!

Moltes gràcies a tots!
Qui no sap riure, no sap viure.

vainte

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1867
  • II*II
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: 17 de Desembre de 2009, 16:07:25 »
Des de que soc Quellegista no llegeixo més perqué es practicament imposible aumentar la quantitat, el que a aumentat es la qualitat gràcies a les recomanacions Ql's.

També he descobert les lectures conjuntes que em permeten llegir llibres que potser si ho fes sola em costaria molt.

A mi no em diuen friki quellegista pero la meva filla diu que se m'assecarà el cervell com al Quijote... per aixó ara el llegeixo, per saber el que m'ha de passar.  ;D ;D

Petons i abraçades literaries per tots/es.  :-* :-*
Sigues tu mateix. Els altres llocs ja estan ocupats. -Oscar Wilde-

Lorelei

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 453
  • La vida és allò que ens passa mentre fem uns altres plans.
    • Veure Perfil
« Respondre #25 el: 21 de Desembre de 2009, 09:16:31 »
Comentaris dels vostres comentaris:

Viu i llegeix: m'encanta el teu comentari que ara tens menys temps per coses supèrflues, com ara treure la pols o planxar  ;)
Ziggy-stardust: el dilema si els QL's som homes o dones, jo diria suposa que som dones i l'encertaras en un 80% com a mínim  :)
La iaia: així que ens estem descuidant la pelu i els perfums per llibres?  :)
Escaleta: Ser tímid és un conyàs... t'ho dic per experiència, encara que el pitjor que pots fer és obsessionar-t'hi. Al QL jo també m'hi trobo molt a gust, entre amics. Cadascú hi pot dir la seva i totes les opinions son respectades, a banda del "bon rotllo" que genera.

Per dir-hi la meva, jo també llegeixo més, amb més criteri i parlo dels llibres que llegeixo, fins ara no en tenia l'oportunitat.
I sobretot em sento menys "bitxo raro", fins ara m'havia de sentir a dir: "Vaya gustos que tens, t'agraden uns llibres que son un rotllo...!" I veig que en som molts que tenim gustos semblants.
La lectura m'ha passat de ser un plaer individual a un gaudi a compartir  :-*

la iaia

• Adult
  • Gat vell
    • Veure Perfil
« Respondre #26 el: 21 de Desembre de 2009, 18:39:42 »
 Ay Lorelei, una té una edad i una jubilació més aviat minsa i cal cuidar la façana, però penso que el que realment un ha de cuidar-se és de l'interior, i un bon llibre es molt millor moltes vegades que una potinga per les arrugues, al menys per mi.

cala trons

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1975
  • Llibres, camins i dies ens donen sabiduries
    • Veure Perfil
« Respondre #27 el: 27 de Desembre de 2009, 13:37:41 »
Des que soc quellegista:
- Conec autors que potser no hauria llegit mai.
- Puc parlar de llibres donant el meu parer obertament.
- Em sento part d'un grup que encara que no us conegui, és com si ens coneguéssim des de fa molt temps.
- He trobat i llegit Les algues roges(recomanació de la meva mare des de sempre).
- Tinc la temptació d'entrar a QL cada dia, un moment o altre i m'ho passo molt bé.
- Escric més que abans.
- M'he decidit a llegir Cien años de soledad
- HE TORNAT A LLEGIR EL QUIXOT!!!!!

I m'hi trobo bé.

Nordhoff

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1306
    • Veure Perfil
« Respondre #28 el: 01 de Gener de 2010, 21:12:18 »
Jo ja ho vaig posar en un altre fil fa molt de temps. Deia que des de que era quellegista ja no llegia llibres dolents. Això ara ja no és veritat al 100% perque en els darrers mesos n'he llegit un parell o tres que no m'han agradat gens ni mica (tot i que un d'ells tenia fins i tot un premi Sant Jordi).

El que sí que afegiré ara és que m'ha permés descobrir alguns grans autors dels que mai no havia ni tan sols sentit parlar (per exempre Ian McEwan), o llegir-ne alguns que sí que coneixia però que no m'atreien (per exemple Montserrat Roig).
Tants llocs per visitar, tants llibres per llegir, tanta música per escoltar, i tan poc de temps que tenim.

la iaia

• Adult
  • Gat vell
    • Veure Perfil
« Respondre #29 el: 04 de Gener de 2010, 20:27:26 »
Volia agegir una coseta: Des que soc quellegista tinc una colla d'amics i amigues amb els que parlo de llibres i m'ho passo molt bé. Fà dies que no us trobo... us enyoro  ;)

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr