Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
La casa de les belles adormides - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: La casa de les belles adormides  (Llegit 1671 cops) rss

Thomas

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 68
    • Veure Perfil
Re:La casa de les belles adormides
« Respondre #15 el: 18 de Setembre de 2014, 12:20:52 »
Hola, vaig llegir aquest llibre la setmana passada i l'única cosa bona que en puc dir és que és curt  :-\
No sé si és més que no m’ha agradat o que no l’he entès... Tots dieu que és poètic, però jo no li he trobat la poesia enlloc, potser perquè el fons de la història m’ha impedit d’apreciar-ne l’estil; tampoc m’ha generat cap empatia el protagonista... si fins i tot intenta violar una de les noies i només se’n fa enrere perquè creu que és verge! (vaja, gràcies per la consideració). També recorda un episodi amb una nena-prostituta que posa els pèls de punta... i, altre cop, la benvolença del vell protagonista, que la deixa marxar de festa amb els seus amics sense fer ús dels seus serveis. En fi, la cultura japonesa normalment em fascina, però aquest llibre m’ha deixat un regust ben amarg.
Puc subscriure parcialment el comentari de Mishima que apuntava l’Àngels_LPH: (...) emet una aroma dolça que s'assembla a la pudor de la fruita passada. Però ben passada...
« Darrera modificació: 19 de Setembre de 2014, 14:15:27 per Thomas »

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr