Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Llibreries amb encant - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Llibreries amb encant  (Llegit 4093 cops) rss

Raviel Beut-rom

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 364
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Llibreries amb encant
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2012, 09:41:14 »
Quines són les vostre llibreries preferides?
A Barcelona, m'agraden "Taifa", a Gràcia, i la "Laie" del c/ Pau Claris.
Em fascinava també l'"Áncora i Delfín", començant pel nom! I el seu impecable interiorisme anys '70. És una pena que hagin plegat.

vainte

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1867
  • II*II
    • Veure Perfil
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2012, 16:14:29 »
Ahir voltant pel Poblenou vaig veure una llibreria infantil que em va agradar molt, es diu La petita i es molt acollidora.
Sigues tu mateix. Els altres llocs ja estan ocupats. -Oscar Wilde-

iluro

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 942
    • Veure Perfil
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2012, 17:30:50 »
A la Granvia hi és la llibreria Altaïr, on es pot passar una bona estona tafanejant guies de viatge, per exemple.

Jo vaig començar a preparar-hi viatges quan estava situada al carrer Balmes fa gairebé vint anys.
Des que van obrir a Gran Via es va convertir en una gran punt de trobada que gira al voltant dels viatges. No només hi trobes llibres sinó també gent amb qui compartir experiències.
Jo hi he trobat informació i companys de viatge gràcies a la seva web
La llibertat no és fer el que vulguis, és no haver de fer allò que volen els altres.

cultura

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 2
    • Veure Perfil
« Respondre #18 el: 31 de Juliol de 2012, 18:15:58 »
Cada vegada que vaig a aquesta petita llibreria amb encant és imposible sortir-ne sense cap llibre. Si prepareu la vostra biblioteca per a les vacances no dubteu ni un moment d'anar-hi. Hi trobareu els llibres a baix preu, ideal en temps de crisi!!!. + LLIBRES, al carrer Buenos Aires, 6, de Barcelona.

ringring

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 718
  • Viu i deixa viure
    • Veure Perfil
« Respondre #19 el: 11 de Agost de 2012, 11:55:31 »
He vist que en un forum parleu de llibreries de vell.
En el meu vlok ,Biblioaprenent, hi ha una llista de llibreries i un mapa de llibreries de vell a Catalunya per si voleu consultar.
I si sabeu d'alguna llibreria de vell, de segona mà o usats que no estigui a la llista o en el mapa intentaré posar-la.
Moltes gràcies.
Biblioaprenent.

perdoneu la ignorancia d'un novato com jo però què és això de "llibreries de vell"?    ??? ??? ??? ::) ::) ::)

biblioaprenent

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 15
    • Veure Perfil
    • Biblioaprenent
    • Correu
« Respondre #20 el: 11 de Agost de 2012, 13:00:59 »
¿ Què són llibreries de vell? Doncs llibreries on venen llibres vells, antics, usats, de segona mà, etc.
N'hi ha de moltes classes i de molt diferents, però en el fons és el que he posat primer.
Algunes estan especialitzades en alguns temes, altres tenen de tot, altres llibres més antics que vells, altres ....
Si, per exemple, entre a Uniliber veuras que hi ha moltes llibreries per molts llocs amb tota mena de llibres, antics i moderns i en el mapa del meu vlok hi ha un munt de llibreries de vell de Catalunya i Andorra. Potser en falten, fins i tot alguna ha tencat, però per anar de viatge va bé per als que busquen llibres.

ringring

• Adult
  • Destre
  • Missatges: 718
  • Viu i deixa viure
    • Veure Perfil
« Respondre #21 el: 11 de Agost de 2012, 13:24:06 »
¿ Què són llibreries de vell? Doncs llibreries on venen llibres vells, antics, usats, de segona mà, etc.
N'hi ha de moltes classes i de molt diferents, però en el fons és el que he posat primer.
Algunes estan especialitzades en alguns temes, altres tenen de tot, altres llibres més antics que vells, altres ....
Si, per exemple, entre a Uniliber veuras que hi ha moltes llibreries per molts llocs amb tota mena de llibres, antics i moderns i en el mapa del meu vlok hi ha un munt de llibreries de vell de Catalunya i Andorra. Potser en falten, fins i tot alguna ha tencat, però per anar de viatge va bé per als que busquen llibres.

moltes gràcies per tota aquesta informació  biblioaprenent no ho sabia pas tot això, Gracies amic

iluro

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 942
    • Veure Perfil
« Respondre #22 el: 15 de Agost de 2012, 12:03:09 »
Avui David Castillo en parla en un article on fa un elogi dels llibres vells. Certament a Barcelona és encara un plaer submergir-se en aquestes llibreries i gaudir de tot el que s'hi pot trobar.

Biblioaprenent, gràcies per la informació detallada en el bloc. S'hi podria fer una ruta completa ;)
« Darrera modificació: 15 de Agost de 2012, 12:08:13 per iluro »
La llibertat no és fer el que vulguis, és no haver de fer allò que volen els altres.

Ullviu

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 2
    • Veure Perfil
« Respondre #23 el: 23 de Agost de 2012, 16:54:56 »
Vaig tenir l'oportunitat de anar a n'aquesta llibreria, però les escales i pasadisos estaven plens de llibres per terra i no es podia apreciar del tot la bella arquitectura...
Per alló de que els arbres no et deixen veure el bosc  ;)
Per altre bande, es pot tafanajar tant com vulguis que ningú et dona presa. Vaiga tot un plaer.

Ah!!! gràcies, hi aniré més d'una vegada, encara no la conec aquesta!!

A mi la que més m'ha impressionat, és una de les més famoses del món: Shakespeare and Co a Paris, a prop de Notre Dame, que cap turista literari s'hauria de perdre. Parets folrades de llibres de dalt a baix. Una delícia per a la vista. (ah! hi ha un piano de paret, que per sort un noi també visitant, va decidir tocar mentre pujavem i baixaven les escales estretes de fusta, la música clàssica que tocava donava una ambientació al lloc que ja podeu imaginar... Em semblava ser en un altre món.
La història de la llibreria ja val la visita. Un exemple: la seva propietaria va ser la primera al món en publicar l'Ulises de Joyce al 1922 en la primera ubicació de la llibreria.

A Londres al famós carrer Charing Cross Road hi ha moltes llibreries, però jo vaig estar a Foyles tota una senyora llibreria, diuen que és la més gran del món, té 50 kms. d'estanteries (diuen), repletes de llibres. A mi no em va semblar tan exagerada...Vam fer un cafetet mentre escoltavem un grup de jazz en el seu bar a la cinquena planta, crec.

Les llibreries ja m'atrauen prou siguin com siguin, inclús les dels grans magatzems fan que m'aturi a mirar, remenar i comprar, però m'agradaria conèixer més locals amb encant com el que has comentat per, a part de comprar trobar-hi alguna cosa més...

pag_9

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 96
    • Veure Perfil
« Respondre #24 el: 24 de Agost de 2012, 16:30:34 »
Fa dues setmanes vaig estar a "Skakespeare and COmpany" a Paris a la Rive Gauche just davant Notre Dame... Fantàstica

clint

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2943
  • Alégrame el día
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Llibreries amb encant
« Respondre #25 el: 24 de Juny de 2013, 14:08:09 »
Jo també he visitat la Shakespeare & company. La veritat és que havia més gent aixoplugant-se que mirant la llibreria, però és un lloc molt agradable.
També n'he vist altres llibreries de Paris, moltes de llibres d'ocasió amb preus irrisoris -20 cèntims, 1 euro, 3 euros, ... .

Clara.

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 342
    • Veure Perfil
« Respondre #26 el: 01 de Juliol de 2013, 20:40:52 »
Ho acabo de comentar en un altre fil... una llibreria que m'agrada molt és una de molt petita que hi ha a Mirepoix, França. T'hi quedaries enganxat. Tot i ser molt petita, està a la plaça principal i tenen de tot (art, natura, novel·les, atles...)
si mai visiteu aquest poble, ja la trobareu!  ;)

clint

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2943
  • Alégrame el día
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #27 el: 28 de Agost de 2013, 08:40:09 »
Aqui trobareu fotos d'una llibreria especial de Lyon:

http://www.lebaldesardents.com/page_3,fr,8,3.cfm

lilacwine

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2757
  • Si la música és l'aliment de l'amor, toqueu sempre.
    • Veure Perfil
« Respondre #28 el: 26 de Setembre de 2013, 16:02:36 »
“The person, be it gentleman or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid.”  – Jane Austen

aracel-li

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2147
  • llegir ens fa lliures.
    • MSN Messenger - a.rieraferrer.@hotmail.com
    • Facebook
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #29 el: 27 de Setembre de 2013, 08:28:13 »
 I que me'n dieu d'aquesta!!!! .

I si m'hi posen al lector.... encara millor.
No puc viure en un món on tu no hi siguis.

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr