Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
El joc de l'àngel (Carlos Ruiz Zafón) - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: El joc de l'àngel (Carlos Ruiz Zafón)  (Llegit 9725 cops) rss

AspirinaLectora

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 15
    • Veure Perfil
El joc de l'àngel (Carlos Ruiz Zafón)
« el: 13 de Maig de 2008, 19:03:48 »
Hola!!
Ja l'he llegit, no ho he pogut evitar. I que dir-ne de'n Zafón ? És espectacular, t'enganxa, la narració impol·luta. Quan el comences ja no el pots deixar. No obstant això m'ha resultat molt fosc, molt més fosc que l'Ombra del Vent (ja se que les comparacions són odioses)i no m'ha deixat tant bon record. Ara bé, l'escriptura és genial i les descripcions impecables! Estic contenta d'haver-lo llegit, però el regust del llibre és un xic més amarg. ???
Sigues lliure i... Somriu!

myst

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 39
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: El Juego de l'Angel
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2008, 21:54:09 »
Jo també acabo de llegir “El juego del ángel” i estic d’acord amb tú: una vegada que quan el comences es fa molt difícil no seguir llegint. Em quedo subjugat, atrapat a la trama, i especialmente a la primera part, les descripcions i l’ambient estan molt aconseguits; la técnica narrativa és brillant, tot i que l’estil a la construccó de determinades escenes i personatges és, en la meva opinió, massa simple i amb poc caràcter. La segona part es fosca, molt fosca i sovint delirant. A la tercera part, segueix la foscor, malgrat hi han algunes coses a l’aire que no acabes de saber qué passa amb elles i el final deixa un regust amargamente fosc…i increíble.
Comparar s’em fa inevitable: jo considero “La sombra del viento”, qué és l’única obra de l’autor que havia llegit abans,  una novel.la inoblidable, acuradamente perfecta; plena de màgia, admirablement ambientada i subjugant. Malgrat que he disfrutat llegint “El juego del ángel”, he trobat a faltar part d’aquesta màgia, i tot i que la prosa de Ruiz Zafón, segueix sent enlluernadora i moltes vegades genial, en aquesta novel.la màgia es torna foscor  i deliri sense fí.

Ampelmann

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 39
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 31 de Maig de 2008, 13:05:58 »
He sentit comentaris com els vostres dient que és molt bo i que enganxa, i d'altres que no me'l recomanen pas.

He de dir que jo me'l llegiré en català, segons sembla s'han adaptat al·lusions i personatges més catalans que en la versió castellana.

Per fer boca, vaig llegir-me Marina, també d'en Zafón, la novel·la prèvia a L'Ombra del Vent que sí que em va enganxar des del primer moment.
Ara bé, Marina, m'ha semblat una mica massa semblant a l?ombra del vent i tinc por que El Joc de l'Àngel vagi pel mateix camí i me'n cansi. No acabo de reconèixer Barcelona amb tantes conxorxes, assasinats, fantasmes, boires i pluges... :(

Què me'n dieu?

Raskolnikov

• Visitant
« Respondre #3 el: 01 de Juny de 2008, 04:46:23 »
No estic d´acord,la novel.la de Zafón,si us hi fixeu bé,és com un thriller de james bond,és un no parar d´efectes especials en forma de fantasmes,persecucions,morts tràgiques i paios dolents.La veritat,si vull acció vaig al cine,crec que la literatura és una altra cosa,i tot això,en el fons,per provar de camuflar que no hi ha història i que l´únic objectiu de l´autor era omplir 700 pàgines per tal d´aprofitar-se del seu nom.Patètic,i em fa rabia que quan has llegit un llibre i et sents estafat,no ho puguis denunciar al departament del consum pq et tornin als diners i els hi fotin un bon "puru" als estafadors,digues-li Zafón,digues-li PLaneta.Jo tinc la novel.la a casa,i si algú la vol li regalo,pq em feia no sé què llençar-la a les escombraries,pq si no......Com deia la srta parker:"This is not a novel to be tossed aside lightly. It should be thrown with great force".

ermessenda

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 144
  • He llegit una mica, i pel poc que he llegit, gairebé no sé res.
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #4 el: 01 de Juny de 2008, 10:09:06 »
Hi ha un llibre previ a tot el "boom" zafonià que val la pena de llegir. És "El príncep de la boira" amb una trama potser més dirigida a un públic jove, però crec que és molt digne.

Màgia

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 918
    • Veure Perfil
    • Racó per llegir
« Respondre #5 el: 01 de Juny de 2008, 11:10:27 »
Qui és l'autor d'El príncep de la boira?

Gràcies.

viu i llegeix

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 2630
  • Somriu, que si llegeixes és que ets viu
    • Veure Perfil
    • Viu i llegeix
    • Correu
« Respondre #6 el: 01 de Juny de 2008, 11:26:00 »

Gràcies.

Ruiz Zafon. És una novel·la juvenil diuen que molt recomanable. A mi me la va recomanar el meu fill(14 anys), i encara estic pendent de llegir-lo

Ilea

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #7 el: 01 de Juny de 2008, 15:57:51 »

Gràcies.

Ruiz Zafon. És una novel·la juvenil diuen que molt recomanable. A mi me la va recomanar el meu fill(14 anys), i encara estic pendent de llegir-lo

També me la vaig llegir amb 14 anys i em va agradar molt, tot i que si després es segueix amb La trilogia de la boira, recentment agrupades les tres novel·les, trobo que són totes molt iguals...

Pel que fa a El juego del ángel a mi em va agradar moltíssim, també la manera d'escriure i de dir les coses... respecto l'opinió de qui diu que no li agrada, però penso que no es pot anar pel món parlant amb prepotència i trobo excesiva la reacció... si ja no va agradar L'ombra del vent, no cal llegir la segona part pel simple fet de permetre's el luxe d'anar insultant (indirectament) al personal i tractar-los d'incultes i ignorants.

AspirinaLectora

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 15
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 01 de Juny de 2008, 19:26:57 »
Raskolnikov, discrepo amb tu. Respecto el teu gust i la teva opinió. Però no estic d'acord amb el què dius, si bé és cert que la novel·la té uns efectes especials importants, als quals no veig cap mal, penso que, la manera en què  estan descrits i explicats posa la pell de gallina. En Zafón és un gran escriptor capaç de transmetre i dibuixar sensacions i paisatges que poques vegades he estat capaç de trobar en un llibre. ;D
Sigues lliure i... Somriu!

Ilea

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #9 el: 01 de Juny de 2008, 19:52:06 »
A més a més aquests comentaris que fas juguen en contra teva, ja que si tant d'odi i despreci t'ha provocat la lectura és que algun "no sé què" ha de tenir en Zafón, d'altra manera simplement t'hauria causat indiferència!

Màgia

• Adult
  • Avesat
  • Missatges: 918
    • Veure Perfil
    • Racó per llegir
« Respondre #10 el: 01 de Juny de 2008, 21:47:15 »
Jo no puc opinar sobre Zafón més enllà de L'ombra del vent, però vaig trobar l'estil de l'autor molt adequat i gens cinematogràfic.
Ara bé, hi ha gustos per tot...

Raskolnikov

• Visitant
« Respondre #11 el: 02 de Juny de 2008, 05:09:37 »
AHHH SI!!!Havia oblidat una cosa.A vegades el protagonista,David Martín,sobretot quan parla amb la seva admiradora aspirant a escriptora,és tan repel.lent que fa ràbia i tot.A mi si algú em parlés d´aquesta manera hauria de comptar fins a vint per tal de reprimir les ànsies d´atonyinar-lo bé,i no sé perquè m´ensumo que aquest david martin és un trasumpte del mateix zafón,però és clar,tenint en compte l´èxit dels seus llibres,qui no és creuria deu en el seu lloc.

Aquest llibre em recorda a un que es va publicar fa uns dos-cents anys a l´època de balzac,que es deia els misteris de paris,per un tal Sue,i és curiós observar com llavors els llibres d´aquest semi desconegut es venien a milers mentre que els de balzac tenien una tirada infinitament més petita i modesta.Estic segur que Zafón és més del mateix,i mentre jo em delecto amb un tal AG PORTA,barceloní com Zafón,i que apenes ningú coneix,la plebs posa pels aires a Zafón inmerescudament,però estic segur que tal com va passar amb Balzac i Sue,el temps posarà a cadascú al seu lloc,i així es demostrarà que el geni del temps coincideix perfectament amb la meva opinió.Temps al temps!!!Per cert,estic segur que Zafon sap de l´existència d´aquest Sue,i potser fins i tot l´ha plagiat,pq l´obra q escriu en david martin es diu els misteris de no sé què,i l´argument és molt semblant al de´n Sue.El problema és que ningú ha llegit prou per detectar plagis quan es produeixen,però sigui com sigui,zafon em sembla sospitós.

Morera

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 498
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 02 de Juny de 2008, 07:11:58 »
Jo vaig llegir La sombra del viento i si bé no diré que no em va agradar, tampoc em va entusiasmar: el vaig trobar simplement distret i mediocre, en el sentit que hi ha molts llibres al mateix nivell. No el trobo gens genial, què voleu que us digui... Per fer un símil que ara mateix em ve al cap: La ciudad de los prodigios d'Eduardo Mendoza (que també passa a Barcelona i també va de misteris, mil vegades millor.

Respecte a les vendes d'un llibre, és com les quotes d'espectadors que han anat a veure una pel·lícula: sí, hi hem anat però... quantes vegades en surts dient: quina m...

Doncs amb els llibres també passa: jo tinc el de La sombra... perquè me'l van regalar (quan algú no sap què regalar regala "famosos") i per Sant Jordi, quants se'n compren i regalen perquè toca i mai seran llegits?

Morera

• Adult
  • Hàbil
  • **
  • Missatges: 498
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: 02 de Juny de 2008, 07:14:41 »

i mentre jo em delecto amb un tal AG PORTA,barceloní com Zafón,i que apenes ningú coneix

Doncs a què esperes?
Fes una "Recomanació" a Recomanacions!!!!

logalapian

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 123
  • llegir i escriure ens ajuda a viure
    • MSN Messenger - sexy_in_hell@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #14 el: 02 de Juny de 2008, 09:31:48 »
Estoy en ello!!! Me l'estic llegint i m'encanta... no m'havia llegit l'hombra del vent, i vist el que estic llegint crec que me l'anire a comprar tan bon punt acabi el joc de l'angel.
... i've got something to believe in ...

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr