Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Carlos Ruiz Zafón - Fòrum Ploma - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Carlos Ruiz Zafón  (Llegit 10363 cops) rss

minus

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 2
    • Veure Perfil
Carlos Ruiz Zafón
« el: 22 de Abril de 2008, 20:45:58 »
Jo estic llegint la Ombra del Vent de Carlos Ruiz Zafón un gran llibre d'aquest autor. Jo he entrat a els Llibres que mes M'agraden per puntuar-lo amb bona nota i no l'he trobat!! Sabeu com ho puc fer??

Gràcies i fins aviat Companys!!

Seraffina

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 4
    • Veure Perfil
    • Correu
Re: Carlos Ruiz Zafón
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2008, 13:25:42 »
Hola!! Pots afegir el llibre a ELS NOSTRES LLIBRES tu mateix, al formulari. I per cert, tens raó, un gran llibre aquest de Carlos Ruiz Zafón!

Celestino

• Visitant
« Respondre #2 el: 23 de Abril de 2008, 15:19:48 »
A mi de Carlos Ruiz Zafón, em va agradar més "Marina" que "L'ombra del vent".  Tot hi així, aquest Sant Jordi m'han regalat "El Joc de l'Àngel".  Ja us diré si canvio d'opinió.

Ilea

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 164
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #3 el: 23 de Abril de 2008, 20:37:37 »
Jo el dijous em vaig comprar El juego del ángel perquè tots els llibres d'aquest home m'han encantat i a dia d'avui ja l'he acabat... no tinc paraules per descriu-re'l, un 10!!

Eva

• Visitant
« Respondre #4 el: 23 de Abril de 2008, 23:37:07 »
Jo estic llegint la Ombra del Vent de Carlos Ruiz Zafón un gran llibre d'aquest autor. Jo he entrat a els Llibres que mes M'agraden per puntuar-lo amb bona nota i no l'he trobat!! Sabeu com ho puc fer??

Hola. Ja fa un temps que me'l vaig llegir(l'ombra del vent)i en va agradar Moltissim!!! Per mi un 10 ;)!!L'últim que ha tret es una llàstima :-\ que no hagi surtit en català, m'esperarè al Maig que es quan surtirà :).

VICEN15

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #5 el: 24 de Abril de 2008, 11:03:27 »
HOLA, JO EL VAIG LLETGIR AQUEST HIVERN I LA VERITAT EM DA DECEPCIONAR UN POC PERQUE NO ES CONCENTRA EN EL PERSONATGE PRINCIPAL SINO EN ALTRES PERSONATGES ELS CUALS AL FINAL VAN A FER CAP AL PRINCIPAL, PERO DEL PRINCIPAL TAN APENES COMPTA.PERO DIS DEL QUE CAP ES ENTRETINGUDAD.

RESPECTE A LA NOVA NOVEL.LA ESTIC ESPERANT QUE ESTIGA EN LA BIBLIOTECA PER ADQUIRIRLA.

auf dem Weg

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 120
  • Lluitar, crear, construir!
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 25 de Abril de 2008, 16:42:20 »
El primer que he fet al arribar aquí ha estat buscar alguna referència a Carlos Ruiz Zafón...

I aquí estic! No l'he trobat als meus llibres... ???

Doncs aixó... jo m'he llegit gairebé tots els llibres d'aquest home (només em falta el Palau de Mitjanit i el nou, El Joc de l'Àngel, que esperarè que el treguin en català). Es podria dir que és el meu autor preferit! En realitat tots els seus llibres tenen la mateixa escència, la mateixa estructura bàsica però el Zafón sap donar-li un toc diferent a cada llibre.

L'últim que em vaig llegir va ser L'Ombra del Vent... em va encantar! =) Encara que Marina també és molt molt bo.

Sempre recomano els seus llibres a la gent que no n'ha llegit cap i les opinions són molt diverses, però a la majoria els hi agraden.

Bé, aquí deixo constància...

Quan surti l'últim llibre en català i me l'hagi llegit ja direm quelcom! Ara toca esperar... :(

Molts petons!

...auf dem Weg!
...auf dem Weg!

baldufa

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1424
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #7 el: 25 de Abril de 2008, 17:59:57 »
Llegint els vostres comentaris he vist que es possible afegir llibres a la base de dades, concretament parleu d'un formulari. L'he buscat a 'Els llibres que més m'agraden' i no l'he trobat. Algu em pot indicar com fer-ho? segur que és ben fàcil però jo no ho sé veure...

salut i bona lectura! 

baldufa

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1424
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #8 el: 25 de Abril de 2008, 18:48:24 »
Torno a ser aqui,

ja he trobat la manera d'incloure nous llibres, dins Els nostres llibres hi ha l'opció.

bona lectura...

cgiro

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 43
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 25 de Abril de 2008, 19:46:23 »
L'ombra del vent un 10, el seguent m'esperarè al Maig que  surtirà en català

Celestino

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Abril de 2008, 14:28:41 »
Ja porto llegides un centenar de pàgines del Joc de l'àngel.  No sé si perquè he llegit molt després de l'ombra del vent o perquè simplement et fas gran i et tornes més exigent: la història ta bé... no mata, l'estil HORRIBLE!!! Ja em direu si l'opinió és compartida.

Milú

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 30
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: 27 de Abril de 2008, 00:34:22 »

Si, ves a l'apartat de Els nostres llibres i alla hi trobes una eina que et diu "afegeix un llibre", es veu que la base de dades d'aquesta web l'anem fent nosaltres amb les nostres introduccions... lo qual em sembla una gran idea.

mam

• Adult
  • Novell
  • *
  • Missatges: 35
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2008, 16:20:05 »
Doncs a mi L'ombra del vent no em va acaba de convèncer. De tota manera, vull llegir-me El joc de l'angel, però vaig negar-me a comprar-me'l per Sant Jordi, i no pas perque no estigués en català, ja que considero una pena no llegir-lo en el seu idioma original sense interpretacions de pel mig, sinó pel fet de que tothom donés per suposat que seria el mes venut per Sant Jordi.

ness

• Adult
  • Novell
  • *
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2008, 17:00:27 »
A mi no m'agrada Ruiz Zafón.
Pel meu gust és previsisble i força repetitiu. Jo el considero un autor de best sellers que cuida molt l'estètica i busca impregnar les seves novel·les d'imatges poètiques. A l'Ombra del vent (llibre amb el qual vaig gaudir de debò) penso que ho aconsegueix de manera admirable perquè és un llibre per a tots els públics que et transporta realment a la història que realata, que es llegeix sense cap esforç i no per això és banal o vulgar.
Marina, però, no me'l vaig poder ni acabar. Abans que passés res ja m'ho esperava; podia endevinar fins i tot quines metàfores utilitzaria l'autor...l'autor utilitza imatges poètiques força "cursileres" i molt fàcils, que empalaguen força al lector.
A més, aquest últim Sant Jordi ens ha demostrat com avui en dia escriure literatura per molts és bàsicament un negoci (tot el muntatge al Liceu i el boom mediàtic al voltant).

És la emva opinió, amb tots els respectes! Escric el post per veure si algú opina com jo, o si algú em fa "perdre" aquesta mania que li he agafat últimament! ;)

Agnès

segacaro

• Visitant
« Respondre #14 el: 27 de Abril de 2008, 20:57:53 »
Jo només he llegit d'ell Les llums de setembre i el Palau de la Mitjanit, i en tots dos casos li passa el mateix: comença brillantment, i decau al final, perquè es treu de la màniga girs inversemblants en el guió.
Tinc pendent L'Ombra del Vent, quan m'acabi La Pedra Lunar, que m'estic llegint, i espero que sigui millor que les altres...

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr